Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Σωστός Φίλος


Μερικά βήματα για να στηρίζουμε τις αληθινές μας σχέσεις με τους φίλους :

Αφιερώνω χρόνο
Ακούω και δεν κρίνω
Δεν παραλείπω να του υπενθυμίζω ότι είναι δυνατός
Βοηθώ να νιώσει καλύτερα
Λέω πάντα την αλήθεια, όταν πρόκειται να βοηθήσω
Δείχνω με τη συμπεριφορά μου, τον τόνο της φωνής και το χαμόγελο μου ότι μ' ενδιαφέρει να αισθάνεται ασφαλής, ευτυχισμένος και άνετος
Δείχνω ότι λυπάμαι όταν πληγώνομαι απ' αυτόν και μου επιτρέπει να του το δείξω και μου δείχνει ότι λυπάται όταν εγώ τον πληγώνω
Δεν τον εκμεταλλεύομαι ποτέ. Φροντίζω να ξέρει τι θέλω και αλληλοπροστατευόμαστε
Του κάνω μικρές εκπλήξεις
Βρίσκω λόγια για να τονίσω ό,τι καλό έχει μέσα του
Επιτρέπουμε ο ένας στον άλλο να κλάψει όταν το χρειάζεται
τον ενθαρρύνω να μου λέει την αλήθεια και να παραδέχεται τους φόβους του. Το ίδιο κάνω κι εγώ.

Εύχομαι όλοι να έχουμε γερές βάσεις στη φιλία... Ας προσπαθήσουμε. Χρειαζόμαστε τους φίλους, όσο τίποτα άλλο!
Ώρα καλή, καλές σκέψεις, σωστούς προβληματισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου