Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

Σκορπισμένα συναισθήματα


Σ' αγαπώ! Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο. Είναι κλισέ το σ' αγαπώ λένε... που το καταντήσαμε! Το να μην μπορώ να εκφράσω κάτι άλλο, σημαίνει κάτι.. Ψάξε να το βρεις! Το λέμε συνέχεια, κούρασε τα χείλη μας, τη σκέψη μας.. Ξέρεις ε; Πιστεύω ότι το λέμε από ανάγκη, για να μας το ανταποδώσουν... πόσες φορές το είπες στον καλό σου κ επειδή απλά σου χαμογέλασε...κατέβασες το βλέμμα απορημένη;
Ο έρωτας λένε δεν έχει λογική.. Πόσες φορές ένιωσες την αόρατη δύναμη να σε σέρνει απ' τον έρωτα στη λογική και τούμπαλιν; Πόσες φορές ένιωσες ερωτευμένη και μετά είπες "α μπα" δεν είμαι ερωτευμένη απλά τον αγαπάω;
Είμαι; Δεν είμαι; Τι είμαι; Γιατί είμαι; Είμαι αυτό που είμαι και δεν πρόκειται ν' αλλάξω για κανέναν! ΚΑΝΕΝΑ μ' ακούς; Σιγά μην ακούει σκέφτεσαι... Συνήθως ο σύντροφος μας θέλει ν' αλλάξει σε μας ότι "δεν του κάνει" λες κ είμαστε το ξεθωριασμένο τζιν, που λόγω μπάκας δεν του κουμπώνει πια. Κι εμείς εκεί, πετάμε "ότι δεν του κάνει" και αρχίζει το κουκλοθέατρο με τις άβουλες μαριονέτες. Τι γίνεται όμως όταν η σχέση μας γίνει μια συνήθεια όπως ο πολύ γλυκείς ελληνικός κάθε πρωί; Αυτός βέβαια μας έπλασε όπως ήθελε αφού από έρωτα εμείς πετάξαμε το ταμπεραμέντο μας γιατί δεν άρεσε στη συμπεθέρα! Τότε εμείς πιο ευνουχισμένες από τη συνήθεια δεν βλέπουμε ότι ήρθε το τέλος μιας σχέσης... Γιατί είναι αλήθεια, η συνήθεια ευνουχίζει τις ανθρώπινες σχέσεις και σαν έρθει το τέλος και χωρίσεις, λυπάσαι πιο πολύ που ξεβολεύτηκες από την καθημερινότητα σου, παρά που έχασες τον άνθρωπό σου, τον καλό σου, το σ' αγαπώ σου, τον έρωτα σου.
Άραγε αυτοί που φεύγουν μας αφήνουν ένα κομμάτι τους , αλήθεια; Αυτό είναι το πολυτιμότερο αφού τον ερωτεύτηκες.. Έτσι δεν έλεγες; Αυτό θα ναι το μυστικό της μνήμης σου! Μόνο έτσι δε θα νιώθεις ποτέ μόνη σου.. Γιατί αν αυτός αν και έφυγε συνεχίζει έτσι απλά να σ' αγαπάει, θα έχεις και ό,τι χρειάζεσαι.
Αν βέβαια ισχύει το ότι "σε κάθε σχέση ο ένας αγαπάει περισσότερο" τότε μη μου πείτε πως οι γυναίκες δε θα παρακαλάγαμε να μην είμαστε εμείς ΑΥΤΕΣ!!! Έλα τώρα... οι γυναίκες είμαστε πιο πονηρές σε όλα αυτά. Ξέρουμε τα πάντα, και όσα θα μας πείτε αλλά και όσα θα μας κρύψετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου